Darbuotojų produktyvumo ir efektyvumo skaičiavimai

Darbuotojų produktyvumo ir efektyvumo skaičiavimai

manufacturing, production, factory-35083.jpg

Daugeliui įmonių, įskaitant daugumą mažų įmonių, didžiausia kaina yra darbo jėga. Atlyginimai ir darbo užmokestis yra pagrindinės išlaidų eilutės daugumai mažmeninės prekybos ir mažos apimties gamybos įmonių, tačiau darbas taip pat linkęs reaguoti į produktyvumo didėjimą. Norėdami sumažinti darbo sąnaudas, verslininkai turėtų apsvarstyti galimybę įvertinti darbuotojų efektyvumą ir nustatyti agresyvius veiklos tikslus, kad gautų kuo daugiau pinigų.

Darbuotojų produktyvumo matavimas

Produktyvumas yra tiesiog produkto ar paslaugos vienetų kiekis, kurį darbuotojas tvarko per nustatytą laikotarpį. Valdiklius gaminantis darbuotojas gali pagaminti 20 valdiklių per valandą, o kavinės darbuotojas gali aptarnauti 15 klientų per valandą. Paprastas produktyvumas nėra nei geras, nei blogas, o paslaugų pramonėje jis gali skirtis priklausomai nuo veiksnių, kurių darbuotojas negali kontroliuoti, pvz., Klientų, kurie teikia paslaugas. Produktyvumas yra pagrindinis darbuotojų darbo rezultatų rodiklis.

Paslaugų vieneto nustatymas

Produktyvumui ir efektyvumui reikia apibrėžto paslaugų vieneto (UOS). UOS analizė paprastai būdinga konkrečiam darbui ir yra aktualiausia darbuotojams, kurie dirba pasikartojančius darbus. Pavyzdžiui, taškinio suvirintojo UOS gali būti „suvirintos siūlės“ arba „dalys baigtos“, o namų tvarkytojai viešbutyje „UOS“ gali būti „valyti kambarius per pamainą“. Kai kurie darbai, ypač profesionalūs darbai, kurių išvestis yra kintama, nepaiso pagrįstų UOS matavimų.

Darbuotojų efektyvumo matavimas

Efektyvumas yra faktinio darbuotojo laiko, skirto kiekvienam UOS atlikti, santykis su teoriniu laiku, kurio reikia jam užbaigti. Pavyzdžiui, darbuotojas, supakuojantis DVD, per vieną valandą gali surinkti 80 DVD. Jei geriausios praktikos tikslas yra 100 DVD per valandą (matuojamas laiko tyrimu), tada darbuotojas yra 80 procentų efektyvus ir gali pagaminti dar 20 vienetų per valandą.

Paprastai naudinga atskirai pranešti apie darbuotojo mokamo laiko procentą, faktiškai praleistą atliekant tiesioginį darbą. Pavyzdžiui, darbuotoja, kuriai mokama už darbą 8,0 valandos, tačiau dėl susitikimų ir pietų pertraukų dirba tik 6,0 valandos, tik 75 proc. Savo laiko praleidžia „produktyviai“ UOS analizės požiūriu. Tik šešios darbo valandos turėtų būti įtrauktos į efektyvumo balus.

Etalonai ir tikslai

Kai kurios pramonės šakos jau nustatė pagrindinius kriterijus. Pavyzdžiui, telefono skambučių centrai turi paslaugų lygius, kurie nustato idealų laiką, kurį turėtų užimti bendros operacijos ir kuris yra nuoseklus visose pramonės šakose. Tačiau dauguma įmonių turės pačios nustatyti, kiek laiko turėtų užtrukti pagrindinės užduotys, ir atitinkamai nustatyti veiklos tikslus. Bazinio matavimo užduotis turėtų būti atliekama atliekant laiko tyrimą, kurio metu apskaičiuojamas vidutinis kelių operacijų laikas arba įvertinamas vidutinis darbuotojas, atliekantis užduotį.

Gali būti ne idealu reikalauti, kad darbuotojai būtų 100 procentų efektyvūs, ypač kai darbuotojai nekontroliuoja savo produktyvumo, pavyzdžiui, atliekant klientų aptarnavimo darbus, kai darbuotojai laukia, kol klientai paskambins arba užsuks. Jei darbuotojas niekada negali pasiekti 100 procentų, tada gali nukentėti moralė.

Išilginis efektyvumo modelis

Tikroji nauda vertinant darbuotojų efektyvumą yra išilginės ataskaitos. Apskaičiuojant efektyvumą per tam tikrą laikotarpį, galima nustatyti galimybes pertvarkyti personalą arba pridėti ar atleisti darbuotojus, atsižvelgiant į įmonės veiklos apimtį, o atskiro darbuotojo ilgalaikis produktyvumas gali lemti nuopelnų padidėjimą ir premijas. Efektyvumo įvertinimas taip pat gali padėti prognozuojant modeliavimą. Jei valdikliui sukurti reikia 90 sekundžių, o darbuotojai dirba 75 proc. Efektyvumu, tada vietoj 40 valdiklių per valandą bus gaminami tik 30.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Shopping Cart